CURENJE PODATAKA Zagrebačka banka od 1. lipnja u potpunosti napušta Facebook, Messenger i Instagram

Hrvatska vijesti

Zagrebačka banka na svom je Facebook profilu objavila kako od 1. lipnja, zajedno s ostalim članicama UniCredit grupe u potpunosti napušta društvene mreže Facebook, Messenger i Instagram, piše Netokracija.

Ova vijest prati prošlogodišnje trzavice u suradnji vlasnika Zagrebačke banke, najveće talijanske banke UniCredit, i Facebooka. Samim time, s Facebooka i Instagrama odlaze sve banke u sklopu UniCredit grupe.

Nakon nebrojenih skandala s curenjem podataka, UniCredit je odlučio prekinuti korištenje Facebooka za oglašavanje još sredinom 2018., a čini se kako se ova odluka proširila i na potpuno gašenje stranica ove banke. UniCredit, odnosno Zagrebačka banka, nisu jedini koji odlaze s Facebooka uslijed velikog broja skandala koji su u proteklim mjesecima zadesili ovu tvrtku, a posljednji veliki odlazak bio je onaj poznate tvrtke LUSH.

Vijesti o odlasku Zagrebačka je banka odlučila podijeliti, jasno, putem društvenih mreža, odnosno Facebook objavom. I dok se LUSH odlaskom s Facebooka i Instagrama hvalio posebnim grafikama i hashtagovima, Zagrebačka banka je ovoj objavi pristupila prilično hladno, čak bih rekao i tužno. Tako će stranica na Facebooku, koja sada broji otprilike 55.000 pratitelja, otići u povijest 1. lipnja, a valja napomenuti kako Zagrebačka banka nije prisutna na Instagramu jer, da jest, i taj bi se profil ugasio.

Znači li ovo da će Zagrebačka banka intenzivnije koristiti svoje profile na drugim kanalima, još se ne zna, ali trenutno se na internetskim stranicama banke nalaze linkovi za LinkedIn, Twitter i YouTube. Facebook su, čini se, već eliminirali.

Ako kratko prođete Facebook stranicom Zagrebačke banke vidjet ćete što znači kada se jedna velika tvrtka odluči ne ulagati u oglašavanje. Omjer broja fanova i interakcija s objavama Zagrebačke banke tako je zaista nizak, a slučaj UniCredita i Zabe tako je vrlo dobar pokazatelj utjecaja koji ulaganje u oglašavanje na Facebooku ima. Postavlja se pitanje isplativosti održavanja kanala koji teško dolaze do korisnika.

poslovni-global.ba

Odgovori