Završetkom sajma turizma u Berlinu predstavnici triju županija, (HBŽ, HNŽ i ZHŽ) i Turističkog klastera Hercegovina ostvarili su jako dobre rezultate i sva tri dana bili su prigoda za zajedničke sastanke s predstavnicima turističkih agencija, touroperatora, hotela, medija i strateškim partnerima.
Na Sajmu su predstavljeni i turistički kapaciteti Hercegbosanske županije a šef Službe za koordiniranje razvoja i europske integracije u Uredu predsjednika Vlade Hercegbosanske županije Ivana Mišković, izvijestila je o brojnim sajamskim aktivnostima koje su imali na ovom prestižnom svjetskom
turističkom Sajmu.
Turistički klaster Hercegovina je potpisao zajednički partnerski plan provedbe marketinške suradnje s turističkim organizacijama Srbije i Crne Gore, zajedno sVisit Sarajevo i Turističkom organizacijom Republike Srpske iz Bosne i Hercegovine.
Za BiH su ovakva partnerstva značajna jer bez obzira na raznolikosti, zemlje Zapadnog Balkana zajednički mogu nastupati na velikim turističkim tržištima.
Održan je i niz strateški bitnih sastanaka s Croatia Airlinesom, National Geographic Travellerom UK, BBC Channel te su ostvareni brojni drugi poslovni susreti i sastanci. Sajam je bio prigoda predstavnicima iz Bosne i Hercegovine, da se upoznaju s najnovijim trendovima u turizmu u novim tehnologijama, zaštiti okoliša, turističkom filmu i multimediji kao i kretanjima u gastronomiji, biciklističkom, vjerskom i zdravstvenom i outdoor turizmu.
Štand je u srijedu bio domaćin događaja, s projektom USAID Turizam, koji je posjetio veliki broj zainteresiranih novinara, poslovnih partnera i gostiju, koji su uz okuse domaće hrane i vina, imali prigodu vidjeti i čuti prezentaciju ponude iz BiH. Za regiju vlada veliki interes turista ali i turističkih agencija, predstavnika brojnih organizacija te različitih medija, a predstavljanje cjelokupne ponude na jednom od najvećih i najznačajnijih sajmova turizma na svijetu, koji broji više od 10.000 izlagača iz 180 zemalja svijeta te 160.000 posjetitelja, jedan je od najboljih načina za konkretne korake prema daljnjem strateškom i održivom razvoju turizma u destinaciji Hercegovina.
Prigoda je bila da se na 8. Dunavskom Salonu, u organizaciji državnog zastupništva Baden – Wurttemberg razmjene iskustva i prakse zemalja dunavske regije kao i da Bosna i Hercegovina, stane ravnopravno uz ostale zemlje EU, u pripremama zajedničkih projekata.
poslovni-global.ba