Širi li se slastičarski rat i u Srbiju?

Svijet vijesti

Ravnatelj hrvatske tvrtke Fun Cake Factory Tomislav Ljutić izjavio je za B92 biz da će svoje poslovanje u slijedeća dva mjeseca proširiti i u Srbiji, što znači da će dosadašnja praksa da svatko može napraviti tortu sa crtanim junakom promijeniti.

Točnije, to više nitko u Srbiji neće smjeti osim njih. Tvrtka na čijem je Ljutić čelu, ekskluzivni je partner nositelja Disneyjeve licence, što znači da jedina ima pravo prodaje zaštićenih likova.

To znači da će, kada dođe u Srbiju, biti jedini slastičar koji će moći prodavati torte s popularnim animiranim likovima, odnosno da će i ostali moći ali kada reguliraju pitanje autorskih prava pod strogo određenim uvjetima.

Oni koji su se do ovog trenutka na ovdašnjem tržištu time bavili, morat će regulirati prava korištenja ili da od izrade takvih torti odustanu.

On nije mogao reći pod kojim uvjetima će reguliranje prava biti moguće, jer je ulazak na tržište Srbije još u fazi pripreme, ali ističe da će svi sudionici na tržištu morati poštovati zaštićene marke i žigove.

Po Ljutićevim riječima još nisu anagažirali pravne zastupnike u Srbiji koji će zastupati njihove interese.

Naveo je da srpsko zakonodavstvo jasno propisuje kazne za one koji ne postupe u skladu s pravilima, ali da se nada da će svi svoje poslovanje uskladiti s propisima za prava korištenja zaštićenih robnih marki i žigova.

Dodao je da će srpska javnost biti detaljnije obaviještena o svemu u narednim tjednima i da trenutno ne može objaviti više informacija jer je tvrtka još u fazi priprema za ulazak na srpsko tržište.

Hrvatski slastičari počeli su dobivati ​​obavijest od odvjetničkog društva, prema zahtjevu tvrtke Fun Cake Factory da se zabranjuje proizvodnja i prodaja torti s likovima iz popularnih crtanih filmova, uz predviđena kazna od 13.000 do 39.000 eura.

Fun Cake Factory ima ekskluzivne ugovore za distribuciju brendiranih 3D rođendanskih torti s likovima vodećih predstavnika zabavne industrije kao što su Disney, Nickelodeon i Universal.

“Držimo 8 najpopularnijih brendova i jedini smo na tržištu jugoistočne i središnje Europe koji su ovlašteni da ih prodaju”, piše na službenoj stranici tvrtke.

Plan je da se pored Hrvatske prošire i na Srbiju, Sloveniju, Austriju i BiH.

 

Poslovni-global.ba/B92 biz

Odgovori