Oglasi - Advertisement

U današnjem članku ćemo se osvrnuti na šokantan incident koji je uzburkao javnost u Zagrebu. Naime, otac četvero djece, prilikom dijeljenja slatkiša svojoj djeci, naišao je na vrlo neugodno iznenađenje u pakiranju popularnih čokoladica.

Sadržaj se nastavlja nakon oglasa
  • Ovaj događaj izazvao je zabrinutost, naročito jer se dogodio sa proizvodom koji je vrlo često u rukama djece.Kupac je, naime, u pakiranju čokoladica Choco Peanut Finesse iz Njemačke, kupljenih u Konzumu, pronašao žive štetočine i tragove njihova razvoja.

U trenutku kad je otvorio pakiranje, iz jedne od čokoladica ispuzao je živi organizam, a nakon daljnjeg pregleda otkrio je i žućkaste naslage koje su izgledale poput jajašaca, zajedno s promjenama boje nalik početnoj plijesni. Najveća zabrinutost bila je činjenica da su čokoladice već bile u rukama njegove djece, a neke su čak i pojedene. Takva situacija izazvala je šok, te je kupac odmah reagirao i prijavio slučaj.

  • U danima nakon otkrića, kupac je kontaktirao potrošačku inicijativu “Halo, inspektore”, kao i Konzum, kako bi prijavio situaciju i zatražio odgovore. Potom je nastavio pregledavati preostale čokoladice iz istog pakiranja i ustanovio da nije bio samo jedan komad kontaminiran, već ih je više bilo sličnog problema. Zbog toga je odlučio javno upozoriti na moguće sanitarne propuste i potencijalni zdravstveni rizik. Naglasio je da nije imao namjeru izazvati paniku, već je želio skrenuti pozornost na problem kako bi se spriječile slične situacije u budućnosti, osobito s obzirom na to da su djeca najčešći konzumenti ovakvih proizvoda.

Proizvođač ovih čokoladica je poznata njemačka firma Ludwig Schokolade GmbH, dok distribuciju za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu obavlja Konzum. U okolnim zemljama distribuciju vodi Mercator. Kupac je želio osigurati da svi odgovorni dionici budu obaviješteni, kako bi se moguće greške u distribucijskom lancu mogle pravovremeno otkloniti.

  • Iz Konzuma su brzo reagirali i poslali službeni odgovor, u kojem su izrazili žaljenje zbog cijelog incidenta. Potvrdili su da će prijavu proslijediti odjelima zaduženim za kontrolu kvalitete i samom proizvođaču. Osim toga, savjetovali su kupcu da se s računom i spornim proizvodom obrati trgovini gdje je kupio čokoladice, kako bi mu bila omogućena zamjena proizvoda ili povrat novca.

  • Konzum je također istaknuo da iskustva kupaca igraju ključnu ulogu u održavanju visokih standarda kvalitete, te da zahvaljujući prijavama poput ove mogu brže reagirati i osigurati sigurnost proizvoda na svojim policama. Iako se ovakve situacije rijetko događaju, naglasili su da će provesti sve potrebne provjere kako bi se uklonile bilo kakve sumnje u sigurnost prehrambenih proizvoda.

S druge strane, potrošačka udruga “Halo, inspektore” kontaktirala je njemačkog proizvođača kako bi dobili službeno očitovanje o ovom incidentu. Tvrde da će javno podijeliti odgovor čim ga zaprimaju, kako bi potrošači bili transparentno informirani o mogućim rizicima.

  • Iako još nije jasno gdje je točno nastao propust—da li u proizvodnji, skladištenju, transportu ili distribuciji—činjenica da je problem uočen u više čokoladica iz istog pakiranja ukazuje na potrebu za temeljitom istragom. S obzirom na to da su čokoladice bile već konzumirane od strane djece, postavlja se pitanje sigurnosti ovih proizvoda na tržištu.

Kupac koji je prijavio slučaj naglasio je da nije imao namjeru izazvati paniku, već da je želio upozoriti na mogući sigurnosni rizik, koji je bio posebno zabrinjavajući jer su djeca ta koja najčešće konzumiraju ovakve proizvode. Njegova reakcija izazvala je brzu akciju svih uključenih strana, a daljnje provjere trebale bi pokazati uzrok ovog problema i poduzete mjere kako bi se slične situacije spriječile u budućnosti.

Ovaj incident ističe važnost održavanja visokih standarda kvalitete u proizvodima koji se nalaze na tržištu, posebice kada su u pitanju proizvodi koji se konzumiraju od strane djece

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here